Even praktisch

Hier kan je terecht voor allerhande praktische informatie.

Schooluren en opvang:

- 's Morgens is er toezicht op de speelplaats vanaf 8u15.

- Aanvang en einde van de lessen:

* voormiddag van 8u40 tot 11u50 (op woensdag tot 11u55)

* namiddag van 12u50 tot 15u20

- Na school is er toezicht tot 15u45 op de speelplaats (op woensdag tot 12u05)

Rijen en naschoolse opvang:

- kinderen worden vóór 8u15 afgezet in de buitenschoolse kinderopvang FERM Hoegaarden. Zij komen om 8u30 met de rij mee tot aan de speelplaats.

- om 15u45 vertrekken de laatste kinderen met 4 gemachtigde opzichters naar de naschoolse opvang. (op woensdag om 12u05)

- Opvang buiten de schooluren wordt voor ons verzorgd door de opvangdienst buitenschoolse kinderopvang FERM Hoegaarden
Deze opvangdienst start om 7 uur en eindigt om 8u30. Vanaf dan wordt het toezicht overgenomen door onze leerkrachten.
Na school is er opnieuw opvang voorzien tot 18u30. Op vrije dagen kan u eveneens beroep doen op de opvangdienst buitenschoolse kinderopvang FERM Hoegaarden.

Parking:

Onze parking aan de Kloosterstraat kan enkel gebruikt worden door personeel. (cfr. slagboom)
U kan uw auto een beetje verder op de parking van buitenschoolse kinderopvang FERM Hoegaarden zetten of aan de sporthal en een stukje te voet komen.
Als u (met grondige reden) toch langs de slagboom wilt binnenrijden, kan dit door je aan te melden.

Gelieve ook de verkeersregels te respecteren wanneer u uw kind afzet aan de schoolpoort.