Schoolteam

Ons schoolteam bestaat uit een grote groep van enthousiaste leerkrachten en personeelsleden die ernaar streven om onze kleuters en leerlingen elke dag een stapje verder te begeleiden in hun ontwikkeling.

Onze klasleerkrachten en leerkrachten bewegingsopvoeding genieten de ondersteuning van zorgjuffen, kinderverzorgsters en zorgcoördinatoren om gedifferentieerd onderwijs te bieden op maat van het kind.

Onze secretariaatsmedewerkers, beleidsondersteuner en directeur trachten daarbij een zo optimaal mogelijke schoolorganisatie te creëren.

Het poetspersoneel en de klusjesmannen zorgen er op hun beurt voor een nette en veilige school- en klasomgeving.